Home / Actual / Servicii Săcelene SRL oferă un drept la replică, dar NU şi scuze călătorilor săceleni!

Servicii Săcelene SRL oferă un drept la replică, dar NU şi scuze călătorilor săceleni!

Conducerea Servicii Săcelene SRL le oferă săcelenilor explicaţii, dar nu şi scuze, faţă de situaţia creată săptămâna trecută.

Până la urmă de ce le-ar cere scuze sutelor de săceleni umiliţi de acest management arogant? Pentru că au stat în frig câte o oră? Pentru că nu au putut urca în autobuz? Pentru că au întârziat la şcoală, la muncă sau la doctor? 

Iată răspunsul conducerii, publicat intr-un colt pe pagina proprie, parcă pentru a NU fi văzut de nimeni: 

Raspuns – drept la replica la articolul de pe Facebook din Saceleanul.ro din 19.01.2018 privitor la activitatea Servicii Sacelene SRL si a Directorului acesteia Ing. Viorel Mormoloc.

Pentru o corecta informare. referitor la activitatea de transport public local de persoane pe ruta Sacele Garaj – Poienelor din data de 18.01.2018, va aducem la cunostiinta ca programul de transport s-a desfasurat cu respectarea orarului de transport, respectiv plecari Garaj dupa cum urmeaza: 5.00-5.15- 5.30-5.45-5.55-6.00-6.12 (inclusiv cursa Garcini) cu un numar de 6 autobuze si 6 soferi programati in schimbul 1 pentru traseul Sacele Garaj-Poienelor.

Avand in vedere situatia din trafic din municipiul Brasov mai exact blocajul din zona podului Darste pe unde nu s-a putut circula in prima parte a zilei de 18.01.2018, autobuzele ce trebuiau sa se intoarca din Brasov si sa reintre pe traseu,au ramas blocate in trafic,astfel ca la ora 6.24 nu a plecat autobuz pe traseu.

In aceasta situatie s-a apelat la soferii din liber asa incat la 6.36 a plecat soferul care lucrase in tura de noapte, in continuare asigurindu-se cursa de 6.48 si cursa de 7.00 Livada Postei. In acel moment erau pe traseu 8 autobuze, dintre care 6 au ramas blocate pe Calea Bucuresti pana la podul Darste.

Din cauza acestor blocaje, programul de transport nu a mai putut ft respectat si astfel unele curse nu au putut fi efectuate. Autobuzele care au reusit sa evite blocajul pe rute ocolitoare, au reintrat in traseu imediat ce au ajuns la garaj. Aceasta situatie s-a mentinut pana in jurul orei 9.30 dupa care s-a intrat in program normal de circulatie.

In tot acest timp, personalul societatii Servicii Sacelene SRL impreuna cu personal din Primaria Municipiului Sacele au informat calatorii din statiile de autobuz de situatia creata.

Avand in vedere ca situatia a fost creata accidental am considerat necesar ca sa mobilizam toate resursele disponibile,materiale si umane,pentru a depasi momentul si a face fata situatiei.

Prin masurile luate, conducerea societatii Servicii Sacelene SRL va asigura de intreaga disponibilitate in vederea efectuarii unui transport public local de persoane civilizat si ridicarea nivelului de comfort in mijloacele de transport.

 

Leave a Reply