Home / Actual / Viceprimarul Géczi, vizită importantă la Vire, în Franța: ”Ne-am oprit un pic la Biserica Notre-Dame-Des-Champs și am poposit și în grădina botanică din localitate, după care ne-am continuat drumul spre Mont Saint-Michel”

O delegație săceleana s-a deplasat in Franta, in regiunea Calvados, la Vire – localitate înfrățită cu Municipiul Săcele.

Delegația din care au făcut parte mai multe persoane l-a avut ca lider administrativ pe viceprimarul municipiului Săcele Géczi Gellért si a fost primita chiar de primarul Marc Andreu-Sabater.

Viceprimarul Géczi Gellért a apreciat in postările sale frumusețea locului, dar a vorbit si despre câteva vizite administrative precum cele de la Serviciul Tehnic Orășenesc al localității Vire sau Serviciul Spații Verzi al localității.

Iată ce a scris viceprimarul pe Facebook:

”Ziua a fost una încărcată de programe și de surprize din partea gazdelor noastre de la Vire.

În prima parte a zilei am vizitat localitatea Avranches, unde ne-am oprit un pic la Biserica Notre-Dame-Des-Champs și am poposit și în grădina botanică din localitate, după care ne-am continuat drumul spre minuscula localitate insulară Mont Saint-Michel.

După ce am avut parte de picnicul de prânz am vizitat spectaculoasa abație și am fost fascinați de peisajele oferite de fenomenul natural al mareei.

După-amiaza și seara zilei de ieri au fost petrecute în compania gazdelor noastre, având parte de un mic toast și de o cină festivă în Vire”

Gazdele noaste de la Vire ne-au oferit un adevărat răsfăț […].

În cadrul programului organizat pentru noi am avut parte de o excursie deosebită în localitatea Étretat, unde am vizitat stâncile spectaculoase de la Canalul Mânecii, după care am servit un picnic tradițional la malul mării.

În drumul nostru spre casă am trecut si peste faimosul pod Normandie care trece peste estuarul râului Sena. A fost o zi memorabilă și plină de experiențe de neuitat!”

Tot cu aceasta ocazie, în Vire a avut loc si re-semnarea Cartei de Înfrățire între municipiul Săcele şi oraşul Vire la serbarea celor 20+1 ani de înfrățire a localităților.

Viceprimarul Géczi Gellért, în cazul în care ursul vă intră în curte: ”Persoanele primesc explicații foarte clare despre pașii de urmat în această situație” – Saceleanul

Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.