Home / Actual / Primăria Săcele angajează Asistent Social – Direcția Publică de Asistență Socială

Primăria Săcele angajează Asistent Social – Direcția Publică de Asistență Socială

Primăria Municipiului Săcele cu sediul în Săcele, Judeţul Braşov, str. Piaţa Libertătii nr.17, organizează concurs/examen în vederea ocupării funcţiei contractuale de execuţie vacante, post unic din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Săcele  de :

  1. Asistent social –   Serviciu Asistenta Sociala -Directia Publica de Asistenta Sociala   – 1 post
  2. a) Condiţii generale de participare: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.3 din Hotărârea nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, modificată prin Hotărârea nr. 1.336 / 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea  carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice           

 b) Condiţii specifice de participare:

             – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă in

Domeniu de studiu: Asistenţă socială

           – vechime în  specialitatea studiilor minim   3  ani

 2) Durata timpului de muncă: 8ore /zi cu respectarea duratei normale a timpului de muncă de 40/ore pe săptămână,

  1. c) Incheierea contractului individual de muncă se va face pe perioadă nedeterminată

 3) Calendarul de desfășurare a concursului/examenului:

4) Depunere dosare de înscriere: în perioada  13.05.2025  și pană la  data limită  26.05.2025, ora 15.30;

5) selecţia dosarelor – în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor ;

6) probă scrisa  în data de 04.06.2025 la ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Săcele

7) proba interviu se va susține ulterior probei  scrise  la sediul Primăriei Municipiului Săcele

Nota: După afişarea rezultatelor obţinute, dupa caz la selecţia dosarelor de înscriere, proba practica şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie la compartimentul resurse umane, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului, dupa caz la selecţia dosarelor, la afişărea rezultatului probei scrise  şi al interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Conform prevederilor art.35 alin.1 din Hotărârea nr.1336/2022, pentru înscrierea la concurs/examen candidaţii vor prezenta un dosar plic care va conţine următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

 d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la <LLNK 12019 118 12 202   1 39> 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea <LLNK 12008    76 12 221   0 17>Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

 (8)  Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

    (9)  Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.

    (10)  Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii

Copiile de pe actele prevazute la lit.b), c), d),e), g) precum  si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,, conform cu originalul” de catre secretarul comisiei de concurs.

 Dosarele de înscriere se depun la sediul  Primăriei Municipiului Săcele,  mun. Săcele, str. Piata Libertății nr. 17, Compartimentul Resurse Umane în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anuntului în perioada  13.05.2025 și pană la  data limită  26.05.2025, ora 15.30.

Relaţii suplimentare se poate obţine de la tel. 0268 276 164-int. 105 /0786115503 la Comp. Resurse Umane, email: [email protected]  sau  avizierul instituţiei şi site-ul Primăriei Municipiului Săcele.

Bibliografie:

  •  Constituția României republicata;
  • OUG nr. 57/2019-privind codul administrativ cu modificarile si completarile ulterioare; Partea VI-Titlul III, personalul contractual din autoritatile si institutiile publice.
  • O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse si de tratament intre femei si barbati, arbati, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea asistentei sociale nr.292/2011 cu modificările şi completările ulterioare; Integral
  • Legea nr.17/2000 privind asistenta sociala a persoanelor varstnice,republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 272/2004 privind protectia si promovarea drepturilor copilului, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea 156/2023 privind organizarea activitatii de prevenire a separarii copilului de familie, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr.448/2006  privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap,cu modificarile si completarile ulterioare;
  • OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor, cu modificarile si completarile ulterioare
  • Legea nr. 292 / 2011 asistenţei sociale  cu modificarile si completarile ulterioare.

Formular de înscriere

Declarație

Declarație G.D.P.R. 

Opis documente

Concurs Asistent social –   Serviciu Asistenta Sociala -Directia Publica de Asistenta Sociala – Primaria Municipiului Sacele

Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.

Farmacia Precizia