Home / Actual / 2 joburi de inspector sunt disponibile în cadrul Biroului Investiții din cadrul Primăriei Săcele

2 joburi de inspector sunt disponibile în cadrul Biroului Investiții din cadrul Primăriei Săcele

Primăria Municipiului Săcele cu sediul în Săcele, judeţul Braşov, str. Piaţa Libertătii nr.17, organizează concurs în vederea ocupării funcţiilor publice de executie astfel:

2. Inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Biroului Investitii

a) Conditii generale de participare: candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art.465 alin.(1) din OUG 57/2019 privind codul administrativ cu completarile ulterioare

          – studii universitare de licenta absolvite cu diplomă de licenta, sau echivalenta in domeniul stiinte

            ingineresti

         –  fara vechime in specialitatea studiilor

  Atributiile  prevazute in fisa postului sunt urmatoarele

  • Culegerea de informații și primirea documentelor aprobate care justifică necesitatea și oportunitatea înscrierii în lista de investiții a cheltuielilor de capital;
  • Deschiderea finanțării pentru obiectivele prevăzute în programul de investiții și urmărirea cheltuirii fondurilor pentru a asigura încadrarea în alocațiile aprobate;
  • Întocmirea temelor de proiectare pentru obiectivele noi de investiții, pe baza planurilor urbanistice aprobate, supunerea acestora aprobării ordonatorului de credite;
  • Elaborează caietele de sarcini pentru atribuirea contractelor solicitate cu excepția celor de lucrări care sunt elaborate de către proiectant; 
  • Analiza documentațiilor tehnico-economice ale investițiilor publice, întocmirea documentațiilor pentru avizarea și aprobarea acestora;
  • Înscrierea în programul de investiții a cheltuielilor de capital, care întrunesc condițiile legale pentru a fi înscrise în program, supunerea acestora analizei comisiilor de specialitate ale Consiliului Local;
  • Participă la implementarea proiectelor care au obţinut finanţare nerambursabilă internă/externă;
  • Înainte de solicitarea făcută compartimentului licitații și achiziții se verifică dacă este asigurată sursa de finanțare și că amplasamentul pe care se dorește realizarea obiectivului propus este în domeniul public sau privat al municipiului Săcele;
  • Solicită compartimentului licitații și achiziții publice atribuirea contractelor de produse, servicii și lucrări;
  • Urmăreşte derularea contractelor repartizate cantitativ, calitativ si valoric;
  • Ţine legătura cu constructorul și dirigintele de şantier în cadrul comandamentelor săptămânale care privesc lucrările de investiţii urmărite.
  • Verificarea aplicării corecte a clauzelor contractuale;
  • Participă la verificarea calitaţii lucrărilor la principalele faze de execuţie stabilite prin normele tehnice;
  • Organizarea recepțiilor obiectivelor de investiții, primirea cărții tehnice a construcțiilor, pentru predarea obiectivelor în exploatare;
  • Face parte din comisiile de recepție parțială la terminarea lucrărilor si recepţie finală a lucrărilor, coordonate de biroul investiții;
  • Pregăteşte toate documentele legate de recepţia lucrărilor, emite procese verbale de recepţie parţiale, la terminarea lucrărilor şi finale, verifică şi deblochează garanţia de bună execuţie, emite ordine de începere şi de încetare a lucrărilor pentru contractele în derulare, verifică valabilitatea contractelor;
  • Verificarea pe teren a lucrărilor excecutate de prestatori în vederea avizării situațiilor de plată;
  • Verificarea aplicării corecte a prețurilor unitare la materiale, conform facturilor de achiziție de la prestatori;
  • Centralizarea situațiior de plată, fizic și valoric, astfel încât să nu se depășească contractul sau comanda sub care au fost exeutate;
  • Înregistrarea facturilor spre decontare la serviciul Contabilitate;
  • Elaborează răspunsuri in vederea soluţionării in termen legal a corespondenţei repartizate spre rezolvare;
  •  Indeplineşte orice alte atribuţii repartizate de şefii ierarhici.
  • Asigură implementarea procedurilor de lucru / fişelor de proces aferente activităţii pe care o desfăşoară;
  • Participare la seminarii, simpozioane, sesiuni pe teme de interes public comunitar ;
  • Urmăreşte modul de soluţionare a materialelor primite spre rezolvare;
  • Asigură şi răspunde de ducerea la îndeplinire a dispoziţiilor Primarului;
  • Are datoria să îşi îndeplinească cu profesionalism atribuţiile;
  • Soluționarea corespondenței referitoare la obiectivele de investiții ale municipiului, aprobate prin programe anuale;

Bibliografie

3. Inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Biroului Investitii

a) Conditii generale de participare : candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art.465 alin.(1) din OUG 57/2019 privind codul administrativ cu completarile ulterioare

b) Conditii specifice :

         – studii universitare de licenta absolvite cu diplomă de licenta, sau echivalenta in domeniul stiinte ingineresti

         –  vechime in specialitatea studiilor – minimum 1 an

Atributiile  prevazute in fisa postului sunt urmatoarele:

  • Identificarea proiectelor eligibile pentru finanţare internă sau externă nerambursabilă şi elaborarea documentaţiilor ce urmează a fi depuse in vederea obţinerii finanţării;
  • Culegerea de informații și primirea documentelor aprobate care justifică necesitatea și oportunitatea înscrierii în lista de investiții a cheltuielilor de capital;
  • Deschiderea finanțării pentru obiectivele prevăzute în programul de investiții și urmărirea cheltuirii fondurilor pentru a asigura încadrarea în alocațiile aprobate;
  • Întocmirea temelor de proiectare pentru obiectivele noi de investiții, pe baza planurilor urbanistice aprobate, supunerea acestora aprobării ordonatorului de credite;
  • Elaborează caietele de sarcini pentru atribuirea contractelor solicitate cu excepția celor de lucrări care sunt elaborate de către proiectant;
  • Analiza documentațiilor tehnico-economice ale investițiilor publice, întocmirea documentațiilor pentru avizarea și aprobarea acestora;
  • Înscrierea în programul de investiții a cheltuielilor de capital, care întrunesc condițiile legale pentru a fi înscrise în program, supunerea acestora analizei comisiilor de specialitate ale Consiliului Local;
  • Participă la implementarea proiectelor care au obţinut finanţare nerambursabilă internă/externă;
  • Înainte de solicitarea făcută compartimentului licitații și achiziții se verifică dacă este asigurată sursa de finanțare și că amplasamentul pe care se dorește realizarea obiectivului propus este în domeniul public sau privat al municipiului Săcele;
  • Solicită compartimentului licitații și achiziții publice atribuirea contractelor de produse, servicii și lucrări;
  • Participă în comisiile pentru deschiderea și analiza ofertelor din cadrul licitaţiilor organizate, pentru afectuarea achizițiilor proiectării și execuției investițiilor publice, de către comparimentul licitații și achiziții publice;
  • Urmăreşte derularea contractelor repartizate cantitativ, calitativ si valoric;
  • Ţine legătura cu constructorul și dirigintele de şantier în cadrul comandamentelor săptămânale care privesc lucrările de investiţii urmărite.
  • Verificarea aplicării corecte a clauzelor contractuale;
  • Participă la verificarea calitaţii lucrărilor la principalele faze de execuţie stabilite prin normele tehnice;
  • Organizarea recepțiilor obiectivelor de investiții, primirea cărții tehnice a construcțiilor, pentru predarea obiectivelor în exploatare;
  • Face parte din comisiile de recepție parțială la terminarea lucrărilor si recepţie finală a lucrărilor, coordonate de biroul investiții;
  • Pregăteşte toate documentele legate de recepţia lucrărilor, emite procese verbale de recepţie parţiale, la terminarea lucrărilor şi finale, verifică şi deblochează garanţia de bună execuţie, emite ordine de începere şi de încetare a lucrărilor pentru contractele în derulare, verifică valabilitatea contractelor;
  • Verificarea pe teren a lucrărilor excecutate de prestatori în vederea avizării situațiilor de plată;
  • Verificarea aplicării corecte a prețurilor unitare la materiale, conform facturilor de achiziție de la prestatori;
  • Centralizarea situațiior de plată, fizic și valoric, astfel încât să nu se depășească contractul sau comanda sub care au fost exeutate;
  • Înregistrarea facturilor spre decontare la serviciul Contabilitate;
  • Confirmarea pe documentele de plată a cheltuirii sumelor de plată pentru obiectivele prevăzute în programul de investiții în limita prevederilor acestuia și conform contractelor încheiate;
  • Elaborează răspunsuri in vederea soluţionării in termen legal a corespondenţei repartizate spre rezolvare;
  •  Indeplineşte orice alte atribuţii repartizate de şefii ierarhici.
  • Asigură implementarea procedurilor de lucru / fişelor de proces aferente activităţii pe care o desfăşoară;
  • Participare la seminarii, simpozioane, sesiuni pe teme de interes public comunitar ;
  • Urmăreşte modul de soluţionare a materialelor primite spre rezolvare;
  • Asigură şi răspunde de ducerea la îndeplinire a dispoziţiilor Primarului;
  • Are datoria să îşi îndeplinească cu profesionalism atribuţiile;
  • Soluționarea corespondenței referitoare la obiectivele de investiții ale municipiului, aprobate prin programe anuale;

 Bibliografie

Formular de înscriere

Declarațíe pe propria răspundere;

Opis documente;

Formular G.D.P.R. 

Relaţii suplimentare  privind conţinutul dosarului de înscriere se poate obţine de la  avizierul instituţiei şi  de pe  site-ul Primăriei Municipiului Săcele (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Sacele: [email protected]

Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.

Farmacia Precizia