Home / Actual / 10% dintre călătorii operatorului de transport Servicii Săcelene au folosit aplicația 24pay

10% dintre călătorii operatorului de transport Servicii Săcelene au folosit aplicația 24pay

În luna ianuarie 2022, aproximativ 10% dintre călătorii operatorului regional Servicii Săcelene, care s-au deplasat pe liniile 701 (Săcele Garaj-Brădet), 710 (Săcele Garaj-Brașov Poienelor) și 711 (Săcele Gârcini-Brașov Poienelor), au optat pentru achiziționarea titlurilor de călătorie prin aplicația 𝟮𝟰𝗣𝗮𝘆.

Totodată, reamintim celelalte modalități de procurare a titlurilor de călătorie pentru traseele operate de Servicii Săcelene SRL.

Astfel, călătorii pot achiziționa bilete sau abonamente de la casieriile proprii, localizate la Garaj (Săcele) și la terminalul Poienelor (Brașov), la care se adaugă punctele de vânzare bilete aflate pe raza Municipiului Săcele.

Operatorul regional Servicii Săcelene S.R.L. și Asociația Metropolitană de Dezvoltare Durabilă a Transportului Public Brașov încurajează deplasarea responsabilă cu mijloacele de transport public de călători, prin deținerea de titluri de călătorie valabile la fiecare urcare în autobuz.

conform postare Facebook

Ciprian Sterpu, consilier județean PNL Săcele: ”Indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Reabilitare și modernizare DJ 102I, Valea Doftanei – Brădet sunt pe masa Guvernului”

Dacă îți place să fii bine informat, te așteptăm în cea mai mare și activă comunitate online din Săcele pe pagina Saceleanul.ro și pe grupul Orașul Săcele.

Farmacia Precizia